luni, 25 ianuarie 2010

Nu incepeti ziua de luni cu chitante!

In ultima vreme am tot facut glumite in cercurile de prieteni cum ca eu sunt "oaia neagra" a grupului. Recunosc ca mai fac faze din cand in cand, uneori sunt caustica si intep oamenii gratuit:D. Dar de la gluma la adevar e un pas. In familia mea se pare ca am ajuns mai mult sau mai putin "oaia neagra"(si nu pentru ca sunt Berbec sau bruneta).Motivul e programul atat de diferit pe care il am eu fata de restul membrilor familiei mele. La ei stingerea e la 10-10.30, la mine pe la 3. Evident oamenii care se culca devreme se trezesc devreme. Si undeva pe la ora 7 incep zgomotele, foitul usii, masina de spalat..si orice altceva posibil prin casa. Eu insa mai am pana acumulez alea 8 ore amarate de somn pe care ni le recomanda medicul. Dar pentru ca-s mica si singura nu am castig de cauza cand cer putina liniste. Degeaba imi pun plapuma in cap in speranta ca poate poate mai prind o ora de somn....mai ales lunea!!!

Ca de fiecare data, m-am resemnat si azi, cand am fost trezita inainte de a-mi suna alarma. Si cum sa nu te trezesti cand ti se pune o lista in fata cu chestiile administrative pe care trebuie sa le rezolvi: plata intretinerii, luminii, cablului, internetului, fugi la doctor sa iei trimitere la statiune pentru bunica, du-te pana in Copou sa mai faci nu stiu ce...Ah, ce viata activa am! Ma invidiaza cineva?

Dar ca sa avem si cireasa de pe tort, oricat de gros m-am imbracat tot am zgribulit si plans de frig...mai ales dupa jumatate de ora de stat in statie asteptand un autobuz. Intre timp mi se facuse pofta si de un covrig cald, dar la ce coada era...mai bine stateam cu pofta in cui decat cu picioarele inghetate. Riscam sa mai pierd si autobuzul...

Undeva pe la 2 termin de rezolvat ce era pe lista. Ultimul punct mai era netul. Ajunsa acolo sunt informata pe un ton dur: "Am fost preluati de RDS/RCS. Daca vreti sa mai aveti internet trebuie sa semnati un nou contract. Colega va va lamuri"....Domsoara, eu vreau acasa nu sa stau sa semnez contracte pe vremea asta! Dar birocratia si gerul fac o echipa asa de buna!!!

Ajung acasa. Nu m-am mai bucurat de mult cu atata tarie cand am intrat in casa:D. Deja ma imaginam in plapuma ghemuita, dar ma linisteste mama repede: "Ai luat paine?":|....mda.

Si pentru ca e luni...


Mamas & Papas-Monday,monday

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu