sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Licenta si multa multa ciocolata!

"Dear diary":P....sau mai pe romaneste draga blogule, nu te-am mai vizitat de ceva vreme...uitand complet de existenta ta pana acum cateva zile cand am incercat sa las un comment la o postare care mi-a placut pe blogul unei bune prietene(Laura) si mi se cerea sa ma identific cu ceva(OpenId, AIM)...si atunci s-a aprins beculetul!Stai ca am si eu parca un inceput de blog. Asadar iata-ma revenita la tine la inceputul lui 2010 si culmea pe 23 a lunii. Zic culmea pentru ca numarul 23 are semnificatii deosebite pentru mine.

Reluand firul narativ de unde l-am intrerupt atat de brusc....voi vorbi despre ce fac eu momentan: incerc sa ma deconectez de la rutina in care m-am scufundat:D. Pe 15 februarie sunt programata sa imi sustin lucrarea de licenta. De undeva din noiembrie tot trag sa o termin incercand sa impac in paralel si serviciul, cercetasia si cataratul. Cumva am reusit pana in ianuarie cand, vazand stadiul la care eram am cam renuntat la tot ce nu tinea de facultate: mi-am luat concediu de la part-time-ul pe care il aveam...am intrerupt antrenamentele la catarat si mai nou activitatea la cerce. Dar si cand voi scapa!!!!!

Ce ma bucura e ca nu m-am declarat de tot moarta si ca am avut pe anul acesta doua ocazii de a iesi. Prima a fost in Ceahlau pe 2-4 ianuarie, unde mi-am incarcat energia cu peisajele superbe si oamenii de gasca cu care am fost. Iar a doua la Baile Felix, in cadrul unui ToT(mai multe detalii aici) organizat de cercetasi, unde evident iar mi-am incarcat bateria prin cantitatea de informatii noi si interesante, noptile cu cantece si chitara si de la sine inteles, oamenii de gasca=cercetasii.

Acum insa, cam de o saptamana exist pentru restul lumii doar pe msgr sau FB(long live social networks) . Si ma tot lupt ca sa termin mai repede...si ma tot intreb de ce mi-am ales asa ceva pentru licenta...si iar ma apuc de treaba. Partea buna e ca mi-am gasit un viciu dulce rau de tot: CIOCOLATA. Am ajuns sa mananc o ciocolata pe zi lejer si chiar ma simt mai energica si binedispusa!Da!Iubesc ciocolata(as zice si care e preferata mea dar ne abtinem de la reclame gratuite:P) si momentan e cea mai buna prietena a mea!....Ati ghicit ce mananc chiar acum in timp ce scriu.

Mi-am gasit un mod de a-mi face zilele mai usoare pana la dead-line...ma intreb acum, ce alte vicii as mai putea gasi? In eventualitatea ca ma voi plictisi de ciocolata.Daca este posibil asa ceva......

La final de post am pus melodia pe care am ascultat-o azi de cele mai multe ori



Alan Parson's Project - Ammonia Avenu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu