miercuri, 27 ianuarie 2010

Dor de duca!

Cat e de rau sa fii fortat sa ramai in casa cu obiectul muncii in fata (calculatorul), sa te sune prietenii sa te intrebe de sanatate si cum mai merge treaba cu lucrarea....ei tocmai venind fie de la sala de catarat, fie dintr-o iesire placuta. "Lasa ca mai e putin..si apoi ai sa iesi tu". Numai ca "putinul" asta trece asa de greu cand nu-ti place ce faci.

Am ajuns sa ma hranesc cu informatii de pe blog-urile celor care calatoresc, stau si ma holbez la cateva poze cu semetii munti salivand in fata ecranului. Si acum ma gandesc ca e frig afara, ca poate nu as avea ocazii sa ies chiar in perioada asta undeva in afara Iasului...si ca totul e amplificat de faptul ca TREBUIE sa stau si sa termin ce am inceput. E doar in mintea mea nevoia asta acuta de a evada. Ca asa e omul, cand i se zice ca nu poate manca marul...dupa ce fruct tanjeste mai mult?Exact.

Ma consolez cu ideea ca, dupa ce se va termina totul, am deja doua locatii stabilite unde ma voi destinde. O zi la Bacau sa vad cum e pisicina(am auzit ca au bazin olimpic) si un weekend la Busteni la un seminar impreuna cu cercetasii. Dar lista e deschisa...


4 comentarii:

  1. deschisa mai ales la o tura de Crai/Retezat/Fagaras mai spre primavara? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo draga mea!!!

    apai, sa vezi tu dupa licenta..ca nu trece multa vreme si o sa-ti fie dor de ea (dar clar, nu perioada imediat urmatoare).

    cat despre iesiri..ohoho, stai ca dupa Busteni mai avem 2 intalniri de lucru. ;)
    cu echipa de lupisori sigur mai iesi de 2 ori (pentru lucru si nu numai :P).
    si pe langa astea..ai tu grija sa iti incarci programul! :*

    si pana atunci: termina cu munca asta de codificare :)) si sa te vedem cu 10 in licenta! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. muntele e munte, ramane neclintit intodeauna in acelasi loc stiut, asteapta... dar parca totusi o zi in care ai putea sa mergi, sa-l vezi, sa-l simti, sa simti efortul si povara lui de bine, si nu mergi, parca e o zi pierduta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura, ai lovit in inima mea:Piatra Craiului:D.Daca prinde contur ideea ma zbate un gand sigur.Si abia astept intalnirile de lucru cu lupisorii!!De acolo ma intorc mereu motivata in toate.

    RăspundețiȘtergere